sobota, 24 maja 2014

Jednorożce istnieją!

Heya!
Zanim ukaże się rozdział, chciałabym się spytać o jedną rzecz. Czy chcecie by Vilu była w ciąży? Jeśli tak, to zagłosujcie w ankiecie :)
Informacje:
1# Dziękuje za prawie 20 tyś. wyświetleń i 43 obserwatorów :)
2# Rozdział ukaże się dziś w wieczór (Po zakończeniu głosowania) :)
4# Nie ma punktów 3
5# Świnie latają, a zebry to wytwór waszej wyobraźni!
6#Koniec wygłupów.
7# Koniec info.
8# Jeśłi to przeczytałeś, napisz w komie "Jednorożce istnieją!"

9 komentarzy:

  1. Jednorożce istnieją!
    Niech Violka będzie w ciąży.
    Oczywiście z Leosiem :)
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie:
    violetta-opowiadanie1.blogspot.com
    Pozdrawiam i życzę weny,
    Rose

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednorożce istnieją!
    Czekam na rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednorożce istnieją :D Czeeekam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednorożce istnieją! XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Lin, mam do Ciebie sprawę. Proszę Cię o usunięcie mojego szablonu, ponieważ nie chcę aby on tu widniał. Jest niedokończony, a sama mam już co do tego nagłówka plany.
    Poza tym jak chciałam go skończyć, to wywaliłaś mnie z bloga. Także, proszę o usunięcie.

    Nath ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jednorożce istnieją!
    Czekam na kolejny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń