piątek, 4 kwietnia 2014

One Shot 4: Życie nie takie, jakie powinno być.

 Hej :) Przychodze z Os!


31/05/18
Drogi Pamiętniczku!
  
Dawno nie pisałam. Przepraszam!  Poprostu.. Życie jest piękne! Federico mi się oświadczył! I do tego.. Jestem w ciąży! Małe baby Pasquarelli *,*. Kocham go, i nie wyobrażam sobie życia bez niego
Życia, bez powietrza. Ludmi ♥



01/06/18
Drogi Pamiętniczku!
A jednak. Życie bez powietrza jest możliwe. Federico.. Zerwał! Oskarżył mnie, że dziecko nie jest jego. Jak on mógł?! To jego dziecko! Ludmi ♥




18/02/19
Drogi Pamiętniczku!
Urodziłam. Małe baby Pasquarelli Ferro! Federico mnie nie wysłuchał. Podobno, jest z.. Francescą! Moją siostrą! Nie moge uwierzyć. Minął już tydzień od porodu. Julie jest jak aniołek! Nie płacze po nocach. Gdy czytam, nie przeszkadza mi. Cudo! Pasquarelli nie przyszedł do mnie ani razu. Tylko Leonetta i Naxi do mnie przychodziły. Priscilla, Monic i Julie od razu się polubiły! Może i Priscilla (Leonetta) ma miesiąc a Monic (Naxi) trzy tygodni, to i tak się uwielbiają.  Ludmi ♥



20/02/19
Drogi Pamiętniczku!
Nie uwierzysz! Wczoraj, na wieczornym spacerze wpadłam na Fede! Szedł z Francescą i.. wózkiem z dzieckiem! Szybko zabrałam stamtąd wózek i odbiegłam. W moje urodziny! A ogólnie, to były cudowne! Bezalkocholowy alkochol, dużo słodkości! Moja Julie jest bardzo zdrowa i grzeczna. Ludmi ♥




13/05/79
Drogi Pamiętniczku!
Ja już to czuje. To mój ostatni wpis. Ostatnio odwiedzili mnie Julie i Jubel (Uznajmy, że jest to imie męskiel; mąż Julie). Wczoraj odwiedziłam grób mojego byłego. Żył tak krótko! Gdy Julie miała 5 latek, Francesca zabiła go i uciekła z jego forsą i małym Bradem do.. Właściwie nadal niewiem. 
Żegnam... Ludmi ♥


^^^
Dziwny c'nie? 
Tak krótki <3
Jak by ktoś nie zauważył, opowiada o Ludmile. 
Miała wtedy :
Pierwszy wpis - 22
Drugi Wpis - 22
Trzeci wpis - 22
Czwarty wpis - 23
Piąty wpis - 83

HEJ! MAM SPRAWĘ!
Kochani, mało komentujecie! Jeśli nie będzie tu przynajmniej 4 komów, a mi wystarczy mała kropka! W sobote/niedziele będzie długi <3

5 komentarzy:

  1. O jejku...
    Smutnee.. Ale tak pięknie opisałaś... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo.
    Boski
    Czekam na rozdział
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę więcej takich OS.
    Już czekam na kolejny.
    Weny życzę.

    Anonimek Karo

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo kochanie <3
    Piekny czekam na wiecej :*

    OdpowiedzUsuń